Connect with us

Scarlett Johansson “sono sempre stata rejected, sin da piccola”

Trash

Scarlett Johansson “sono sempre stata rejected, sin da piccola”

Scarlett Johansson su PARADE (ma che rivista è ? la rivista di acqua e sapone americana?)  parla della sua povera carriera da milionaria e sex symbol . Lagrime

 

Scarlett Johansson - Parade Magazine 04/26/2020 Cover and Photos

 

“Since a very young age, I’ve been rejected constantly. When people starting out ask me for advice, I always say to stay open-minded, because you never know.”

“I’ve never felt that I had both feet out, you know? I never imagined having another career, but there were definitely times when I felt like I should try something else in the industry.”

“I said, “If this doesn’t work out, I’m an actor for hire, so call me anytime.”… The best call you can receive is after you are rejected for something and then you get it. You appreciate it more. I’ve basically made a career out of being second choice.”

ma non fa film da quando ha 11 anni? quando l’hanno rejected? A 3 mesi?

fun fact: in effetti due ruoli due che non ha avuto sui 300 presi (e nonostante le capacità recitative di una fresa che trebbia) sono per mean girls e the parent trap. Andati a…

 

Lindsay Lohan GIF - Find & Share on GIPHY

Pensa che bello davvero un mondo con scarlett jHO che continuava a essere scartata per lindsay e lindsay che finiva a interpretare i suoi ruoli.  Lost in translation con LL .

 

i can't even gifs | WiffleGif

Continue Reading
Advertisement
You may also like...
2 Comments

2 Comments

  1. Culo Rouge

    29 Aprile 2020 at 10:17

    Hahahah!!! Mi strappi sempre un bel po’ di risate… la capacità recitative di una fresa che trebbia mi ha steso, ma anche la rejection a tre mesi🤣🤣🤣

    • Claudia

      30 Aprile 2020 at 17:54

      grazie ahahaha con sta gente è facile

Leave a Reply

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

More in Trash

Advertisement
To Top